Sunday, November 20, 2011

Aku tak suke orang jenis berkira!!!

Salam...


Sebenarnye ernie dah lama sangat terasa dekat someone ni...walaupun ernie jenis yg tidak membantah, tapi  ernie masih hormat kat die sebab die boleh dianggap sebagai kakak/abang...tapi  once die buat macam2 cam buli ke pe kan n ernie takleh sabar, jangan harap ernie nak hormat kat die.. time tu tak kira lah die ni sape. geram tau!!!


Ernie nak tanye, perlu ke kite berkira sangat pasal sesuatu kerja yang dibuat. Misalan, dalam bab beli belah. Ernie suruh la die ambik sayur kan, boleh plak die cakap cam mengeluh, asyik die je yang kene ambik. Dah die suruh ernie selama ni boleh plak.Takde plak ernie nak mengeluh depan die.. macam2 lah manusia ni. harapkan umur je yang tua tapi pemikiran tetap tak matang kot. aku memang tak suka!!




Satu hal lagi, ernie tak kisah if die nak mintak tolong kat ernie tuk buat something tapi tak kan lah ernie duk jauh dalam 2 meter jaraknya tetap nak suruh ernie jugak kan,padahal orang terdekat depan mata die buat derr je... haiiiiihhh..panas..panas..pe motif die nak buat cam tu? tak leh ernie duk relax ke pe? ke memang jenis berkira?? hmm.. lantak lah... janji aku..aku ..ko..ko... ernie tak de plak nak mintak tolong die yang duk jauh 2 meter tuk mintak tolong... berpada-pada la weiii...


p/s: jangan bagi aku hilang hormat kat ko sudah biarpun ko ni dikategori cam abang/kakak... aku pun ade perasaan jugak kottt!!!

No comments: